اندرونی

زندگی :)

اندرونی

زندگی :)

خط کش دلتنگی های من برای تو

دلم براش یه ذره شده...یه ذره تر از همیشه هایی که دلم براش یه ذره می شد...البته به نظرم هنوز اندازه اون سحر ماه رمضون  ذره اش میکروسکوپی نشده..

اون سحری که من ومامان نشسته بودیم پشت میز آشپزخونه...صدای دعای سحر از رادیو میومد...نمیدونم چی شد وبه چی فکر کردم فقط اشکهام تند وتند می افتد رو میز رو صورتم رو دستام رو بشقاب غذام....مامان با اینکه می دونست پرسید چیه؟چرا گریه میکنی؟...

گفتم دلم براش تنگ شده...

دلم براش تنگ شده.....

....


خدایا شکرت...به امید تو:) 

  • خاتون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی